Hmm.. too bad I didn't hear that. The show will be great tonight.. I'm really looking forward and I'm wondering how many people will be there. I hope enough to show that Europe will be part of his next tour again.
@RWDW: Ik vertrek om 17:30 vanuit Son richting Amsterdam. Hopelijk kan ik nog een parkeerplekje vinden daar in de buurt . Wil je alvast een plekje voor mij vrijhouden ergens voor aan in Paradiso?
Ik zal het proberen , kan om 18.00 uur mijn kaartje ophalen bij de balie , als alles goed gaat en gaat de zaal om 18.45 uur al open ??? . Volgens 3FM ( Giel ) was het concert uitverkocht . En volgens wikipedia Paradiso kunnen er 1500 personen in.
wel aan de prijs die parkeerplaatsen , gemiddeld € 5 / uur .
@WHiZZi , parkeerplaatsen niet echt direct in de buurt . Heinikenplein , dan kunnen we samen teruglopen naar je auto is in de buurt van het Heineken Experience
De parkeergarage is gelegen op de 1e van der Helststraat 6.
Parkeren zal wel lukken denk ik. Kosten maken mij niet zo veel uit, ik blijf alleen wel lang daar hangen dus ik moet 24h uitrijden hebben... Er zitten er 3 op loopafstand en ik meen er nog één te weten. Komt goed denk ik...
Als iemand gewoon net voor 2 niet al te grote mensen een plekkie kan vrijmaken wat bij voorkeur iets voor aan is, dan ben ik eeuwig dankbaar
@TheWildborne: dat komt goed. Dan is er nog een verassing vanavond voor je
I am still recuperating. That was so awesome. I am lacking in words. Too bad the sound on all my vids is completely useless. I will get around to uploading pics asap.
*Puts the khazoo on the table*
All who wanted to kill us for the khazoo sound, raise your hands