Gotta Boogie!

Moderator: Moderators

Post Reply
User avatar
algonacchick
Thanks, Patti!
Posts: 53948
Joined: Sat Nov 03, 2001 2:00 am
Location: ALgonac, MI
Contact:

Post by algonacchick »

Yeah, but Dave doesn't post the "Bob is not a video" thing in all manner of topics that have nothing to do with Bob! It's getting annoying!

Anyway, back to the topic at hand, has anyone else heard the demo version of Gotta Boogie?
4 words that Al said to me that blew me away:

"How's Problem Child doing?" - 7/12/11

So awesome!

Al Team #325

User avatar
Bruce the Duck
Deliriously Dedicated
Posts: 25029
Joined: Sat Apr 26, 2003 3:49 am
Location: Here

Post by Bruce the Duck »

Whatever! Remember what scotti and Elvis said about PMing people when they post something you don't like? Hmmm?

User avatar
algonacchick
Thanks, Patti!
Posts: 53948
Joined: Sat Nov 03, 2001 2:00 am
Location: ALgonac, MI
Contact:

Post by algonacchick »

You know, I thought of that after I posted that last message. Sorry about that.

Patti
4 words that Al said to me that blew me away:

"How's Problem Child doing?" - 7/12/11

So awesome!

Al Team #325

User avatar
Elvis
Be jealous.
Posts: 16296
Joined: Sat Nov 03, 2001 2:00 am
Awards: Best Admin
Location: Palace of Wisdom
Contact:

Post by Elvis »

Bruce the Duck @ May 6 2004, 10:54 PM wrote: Whatever!  Hey, Dave has his "Bob is not a video" thing and I have my "Syndicated Inc. is a piece of musical garbage" thing.  :D  :P
That's going to be a category in the next WOWAY Awards. "Favorite Grudge" :D

Oh, and :x:

Dave
UFLM! Unverified Fan Lives Matter!

User avatar
Teh Dingo
Be jealous.
Posts: 24282
Joined: Tue Apr 22, 2003 3:19 am
Awards: YOU'RE EITHER PANTSLESS OR YOU'RE AGAINST US
Location: Parts Unknown
Contact:

Post by Teh Dingo »

dingo vs. Al's boogies?



Nah! :D
You have quickly thought up such matchless phrase?

User avatar
running with Dutch windmills
Off The Deep End
Posts: 7160
Joined: Thu Feb 05, 2004 9:07 pm
Location: Deurne , the Netherlands ( N-Brabant )

Post by running with Dutch windmills »

That Boogie btw gotta be old , if He can't get it off his finger.

Would it still be on his finger. :lol: :oo
Whenever you set out to do something, something else must be done first.

User avatar
Teh Dingo
Be jealous.
Posts: 24282
Joined: Tue Apr 22, 2003 3:19 am
Awards: YOU'RE EITHER PANTSLESS OR YOU'RE AGAINST US
Location: Parts Unknown
Contact:

Post by Teh Dingo »

Wow! That's actually a pretty good question!


And...ewwwwwww.... :lol:
You have quickly thought up such matchless phrase?

User avatar
scottidog
Silver Suit Afficianado
Posts: 27352
Joined: Fri Aug 09, 2002 2:50 am
Location: Permanent state of Al Induced Haze, since 9/9/03.

Post by scottidog »

Every time I listen to the song, it's still there.

User avatar
anthontherun
Be jealous.
Posts: 17702
Joined: Mon Jul 15, 2002 8:41 am
Location: VA
Contact:

Post by anthontherun »

spacedingo @ May 7 2004, 01:42 AM wrote: dingo vs. Al's boogies?
I read that too fast and saw "Al's boobies." :o
I'm ranking every Beatles song on my new pop culture blog. Check it out!
https://anthonycusumano.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

User avatar
Insert Coin(s) to Continue
Deliriously Dedicated
Posts: 19670
Joined: Fri Jan 09, 2004 2:53 am
Location: Seattle
Contact:

Post by Insert Coin(s) to Continue »

running with Dutch windmills @ May 7 2004, 07:01 AM wrote: That Boogie btw gotta be old , if He can't get it off his finger.

Would it still be on his finger. :lol: :oo
Yeah, it is still there. Didn't you notice it on the cover of Poodle Hat?
Cane and Rinse: weekly thoughtful video game discussion. Give it a listen, won't you?
http://caneandrinse.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Post Reply