Weird Al Related Dreams

All very very very very very old posts are here.

Moderator: Moderators

Locked
User avatar
algonacchick
Thanks, Patti!
Posts: 53947
Joined: Sat Nov 03, 2001 2:00 am
Location: ALgonac, MI
Contact:

Post by algonacchick »

I just daydream about going backstage at Meadowbrook. So far, I've only been backstage at the Potter Center. No food, no drinks, just a table in a big room, and loads of people to talk to while waiting to see Al. Jon, Jim and Rubén were in the room, so anyone could talk to them as they waited. I just keep imagining that at Meadowbrook, there will be food and drinks. I keep dreaming about Al giving me a bottle of water to drink, and me adding Crystal Light to it. Lame, eh? Today, I thought about having a cooler, and offering Al my fav Arizona tea, Green Tea with Pomegranite.

Ok, now that I've shared my ultra lame daydream, go on with the much better dreams....
4 words that Al said to me that blew me away:

"How's Problem Child doing?" - 7/12/11

So awesome!

Al Team #325

User avatar
kyky27
Off The Deep End
Posts: 3013
Joined: Sun Apr 27, 2008 5:41 am
Location: Montana
Contact:

Post by kyky27 »

Eithne @ May 6 2008, 07:06 PM wrote: or Al talking about he enjoys the earthquake simulator at the Lego attraction at Ontario Place O-)


haha i saw that! that was funny! :lol:
"Did you see Journey to the Center of the Earth?"
"I did!"
"Me neither...wait..."
"You had that planned didn't you?"
"..yeah.."

User avatar
algonacchick
Thanks, Patti!
Posts: 53947
Joined: Sat Nov 03, 2001 2:00 am
Location: ALgonac, MI
Contact:

Post by algonacchick »

"That's very relaxing"

:lol:
4 words that Al said to me that blew me away:

"How's Problem Child doing?" - 7/12/11

So awesome!

Al Team #325

polkafreak708
Obsessed
Posts: 2505
Joined: Wed Mar 19, 2008 7:40 pm

Post by polkafreak708 »

Goofball0427 @ May 6 2008, 08:25 PM wrote: I have this pillow that has a speaker in it and you can play your music through the pillow! I haven't used it in a while, but I REALLY want another Al dream! I should get it out tonight.


do you know any stores it would be in? those sound really cool!

User avatar
kyky27
Off The Deep End
Posts: 3013
Joined: Sun Apr 27, 2008 5:41 am
Location: Montana
Contact:

Post by kyky27 »

ya....ive ssen them in a couple of stores but i never got one. tonight im gonna listen to my mp3 player and put the volume on 1 and try to fall asleep. i hope it works! ;)
"Did you see Journey to the Center of the Earth?"
"I did!"
"Me neither...wait..."
"You had that planned didn't you?"
"..yeah.."

User avatar
Big Spoon
Welp.
Posts: 28054
Joined: Fri Jul 22, 2005 5:44 pm
Awards: - Most Dedicated Non-Spoiler (2007)
- Best GC Thread (2010)
- Best TTR Skit (2010)
- Outstanding Achievement In Fan Parody (Recorded), Shared With The Rest Of The Minor Celebrities (2015)
Location: Pacific Palisades, CA
Contact:

Post by Big Spoon »

I had a dream the other night where I was a gun-lover and used my gun to do many tasks, like opening soda cans and turning the light off. Then I realized that Trigger Happy had come on my iPod alarm clock.
And Peggy

User avatar
WeirdMary0427
Obsessed
Posts: 2155
Joined: Sat Feb 16, 2008 9:49 pm
Location: Amish Paradise...seriously
Contact:

Post by WeirdMary0427 »

I used my speaker pillow last night! It kinda worked because I had a dream that I was watching the WAY live DVD and Al looked even hotter! :9~ I was able to get the "Bad Bad Girl" speech on my mp3 player so I listened to that last night while I was lying in bed. I can't believe it worked!!!! :lol:

User avatar
Mashed Potato
Off The Deep End
Posts: 3115
Joined: Wed Jan 30, 2008 5:03 pm
Location: Montreal, Canada

Post by Mashed Potato »

;)
Awesome... I have surround sound... Birthday present. worked very well with the CDs my Aunt got me.
Told ya!
I don't go to sleep any other way... Well sometimes when i'm sad I watch some Dane Cook stand up. That always gets me glggling.
SWIGGITY SWOOTY

User avatar
kyky27
Off The Deep End
Posts: 3013
Joined: Sun Apr 27, 2008 5:41 am
Location: Montana
Contact:

Post by kyky27 »

i still havent had an Al dream. UGH! :( ;(
"Did you see Journey to the Center of the Earth?"
"I did!"
"Me neither...wait..."
"You had that planned didn't you?"
"..yeah.."

User avatar
Big Spoon
Welp.
Posts: 28054
Joined: Fri Jul 22, 2005 5:44 pm
Awards: - Most Dedicated Non-Spoiler (2007)
- Best GC Thread (2010)
- Best TTR Skit (2010)
- Outstanding Achievement In Fan Parody (Recorded), Shared With The Rest Of The Minor Celebrities (2015)
Location: Pacific Palisades, CA
Contact:

Post by Big Spoon »

I'm sure you'll have one soon, Ky.
And Peggy

Locked